Change and Innovation Management

Αυτό το μάθημα  στοχεύει να δείξει ότι η διαχείριση της αλλαγής αφορά τη διαμόρφωση ενός οργανισμού για τη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητάς του, με στόχο την ευελιξία στην παροχή των υπηρεσιών του. Μέσω της κατάρριψης των φραγμών των τμημάτων, της αναζήτησης βελτιωμένης αποδοτικότητας εφοδιασμού, της ομαδικής εργασίας και της συνεργασίας και της προσπάθειας για καλύτερη διαχείριση και διατήρηση των πελατών, οι οργανισμοί μπορούν να βελτιώσουν την απόδοσή τους και να διασφαλίσουν την επίτευξη των οργανωτικών στόχων και στόχων. Το μάθημα εστιάζει επίσης στον τρόπο με τον οποίο η κουλτούρα, οι αξίες και η υποστήριξη του περιβάλλοντος ενός οργανισμού ενισχύουν την απόδοση και την προσαρμοστικότητα του οργανισμού.

Η ικανότητα των οργανισμών να διαχειρίζονται την καινοτομία είναι κρίσιμη για την επιβίωσή τους είτε αυτοί οι οργανισμοί είναι μικρές νεοφυείς επιχειρήσεις είτε μεγάλες, καθιερωμένες πολυεθνικές. Ενώ το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μπορεί να προέλθει από το μέγεθος, την τοποθεσία ή την κατοχή σπάνιων και αμίμητων πόρων, το μοτίβο ευνοεί ολοένα και περισσότερο εκείνους τους οργανισμούς που μπορούν να κινητοποιήσουν τις αγορές και τις τεχνολογικές δεξιότητες και εμπειρία για να δημιουργήσουν καινοτομία στα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους και στους τρόπους με τους οποίους δημιουργούν και παρέχουν αυτά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες. Το μάθημα θα διευκρινίσει τι είναι η καινοτομία και πώς μπορεί να οργανωθεί και να διαχειρίζεται σε επιχειρήσεις προκειμένου να δημιουργηθεί αξία.

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter​ για να λαμβάνετε τα νέα του BCA​