Student Portal

Ομιλία με θέμα «Διαφήμιση: Επιχειρηματική Δραστηριότητα ή Τέχνη;» από τον Δρ. Κώστα Ρόκο, Managing Director & CFO της IPG Mediabrands

Την Τετάρτη 29 Απριλίου 2015, ο Δρ. Κώστας Ρόκος, Μanaging Director & CFO της IPG Mediabrands μίλησε στους σπουδαστές στο BCA Campus Αθηνών.

O Δρ. Ρόκος, μίλησε για τη σημασία της διαφήμισης και της επίδρασης που έχει στις διαφημιστικές ενέργειες των σύγχρονων εταιρειών.  Ανάφερε ότι όλες οι τέχνες έχουν γίνει αναπόσπαστο στοιχείο των διαφημίσεων και υπογράμμισε το γεγονός ότι οι διαφημίσεις και η τέχνη είναι άρρηκτα συνδεδεμένες. Στη συνέχεια παρουσίασε παραδείγματα επιτυχημένων διαφημίσεων, αναλύοντας τα στοιχεία που καθιστούν μία διαφήμιση επιτυχημένη ή αποτυχημένη.  

Ο κος. Ρόκος σπούδασε Οικονομικές και Εμπορικές Επιστήμες στην ΑΣΟΕΕ και ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές σπουδές του στo Business Administration and Motivation of Personnel από το London School of Economics.

Εργάστηκε στην Delloite και το 1988 ανέλαβε την οικονομική διεύθυνση της Agroinvest AE – Αγροτικής Βιομηχανίας με πέντε εργοστάσια στην Φθιώτιδα.

Από το 1989 έχει την ευθύνη των Οικονομικών και Διοικητικών υπηρεσιών του Ομίλου των Εταιρειών της IPG Mediabrands Group -  στην Ελλάδα , την Τουρκία και την Μέση Ανατολή. Από το 2013 είναι Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου στην Ελλάδα.