Principles of Marketing

Το μάθημα αυτό προσφέρει μια εισαγωγή στη φιλοσοφία, τις θεωρητικές αρχές και τα εργαλεία ανάλυσης του μάρκετινγκ. Εξηγεί πώς οι επιχειρηματικές αποφάσεις σχετίζονται με το περιβάλλον της αγοράς, τα κύρια καθήκοντα ενός στελέχους μάρκετινγκ, και το ρόλο των πελατών και των ανταγωνιστών στη δημιουργία «αξίας». Περιγράφει τις κύριες αποφάσεις που σχετίζονται με τη δημιουργία ενός σχεδίου μάρκετινγκ, όπως πχ. η τμηματοποίηση της αγοράς και η τοποθέτηση του προϊόντος, το μείγμα μάρκετινγκ, και η κοινωνική ευθύνη. Τέλος, επικεντρώνεται στον έλεγχο της εφαρμογής ενός σχεδίου μάρκετινγκ μέσω βασικών προϋπολογισμών και εργαλείων ανάλυσης.

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter​ για να λαμβάνετε τα νέα του BCA​