Entrepreneurship and Innovation

Οι σπουδαστές εισάγονται, αρχικά,  σε ακαδημαϊκές και δημοφιλείς θεωρήσεις πάνω στις έννοιες του επιχειρηματία, της επιχειρηματικότητας, και της ενδοεπιχειρηματικότητας. Επιπλέον, εξετάζονται οι τύποι ατόμων που γίνονται επιχειρηματίες (γεννιούνται ή γίνονται;). Στη συνέχεια, το μάθημα επικεντρώνεται στη μελέτη των βασικών μορφών και πηγών επιχειρηματικότητας και ευκαιριών – τους διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους οι ευκαιρίες αναγνωρίζονται, αξιολογούνται και αναπτύσσονται σε βιώσιμες επιχειρηματικές ιδέες. Επιπλέον, οι σπουδαστές εισάγονται στην έννοια της καινοτομίας που προκαλεί διαταραχές στην λειτουργία των αγορών,  καθώς και σε θέματα πνευματικής ιδιοκτησίας για επιχειρηματίες.

Το δεύτερο μέρος του μαθήματος εστιάζει στην καινοτομία και το ρόλο που παίζει η δημιουργικότητα στην καινοτομική σκέψη. Τα βασικά θέματα που παρουσιάζονται είναι: οι εφευρέσεις, η καινοτομία και η διάχυσή της, η καινοτομία προϊόντων και διαδικασιών, η προσέγγιση του κύκλου ζωής, τα οικονομικά της καινοτομίας, η καινοτομία και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, η προστασία της καινοτομίας, το πλεονέκτημα της πρώτης κίνησης, τα εμπόδια που προκύπτουν από τη μίμηση και τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας.

Τέλος, το μάθημα εξετάζει την καινοτομία στην Ελλάδα και τους παραδοσιακούς (non high-tech) ανταγωνιστικούς κλάδους (F&B, Τουρισμός, Γεωργία, Ναυτιλία κ.λπ.).

Newsletter

Εγγραφείτε στο newsletter​ για να λαμβάνετε τα νέα του BCA​