- Αρχική
- MASTERS
- Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
- MSc Business Psychology and HRM
MSc Business Psychology and HRM

Tο MSc Business Psychology and HRM έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τη δημιουργία μιας ισχυρής βάσης, στην οποία μπορεί να σταθεί όποιος επιθυμεί να εντρυφήσει στον ανθρώπινο παράγοντα και στην ανθρώπινη συμπεριφορά, στα πλαίσια ενός οργανισμού. Το πρόγραμμα έχει ως βασικό στόχο τη μελέτη της ανθρώπινης συμπεριφοράς στον εργασιακό χώρο, αντλώντας γνώση και πληροφορίες τόσο από τον τομέα της Ψυχολογίας (όπως κίνητρα, συμβουλευτική, ψυχομετρία) όσο και από τον τομέα της Διοίκησης Επιχειρήσεων (όπως Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού στο Διεθνές Περιβάλλον, Εταιρική Στρατηγική και Διαχείριση Αλλαγής).
Έμφαση δίνεται στην εφαρμογή των ψυχολογικών θεωριών σε τομείς όπως η επιλογή, η εκπαίδευση, η ανάπτυξη και η υποστήριξη των εργαζομένων προκειμένου να επιτευχθεί η επαγγελματική ευτυχία και επιτυχία του ατόμου αλλά και να ενισχυθεί η επιτυχία και αποτελεσματικότητα του οργανισμού.
- Why choose Business Psychology and HRM?
- Δομή Προγράμματος
- Προϋποθέσεις Αποδοχής
- Φιλοσοφία και Στόχοι
- Τίτλοι Σπουδών
- Υπεύθυνη Προγράμματος
- Επικοινωνία
Πλεονεκτήματα του προγράμματος:
Φθινοπωρινό Εξάμηνο
- ΤίτλοςΣημειώσεις
- 20 πιστωτικές μονάδεςΕργασιακή ΨυχολογίαΗ Εργασιακή Ψυχολογία είναι η μελέτη και εφαρμογή της ψυχολογικής θεωρίας που συνδέεται με την απόδοση σε επίπεδο ατόμου και εταιρειών. Το μάθημα είναι σχεδιασμένο ώστε να κάνει μια εισαγωγή στη θεωρία και τις εφαρμογές της στο εργασιακό περιβάλλον με τη χρήση παραδειγμάτων μελέτης περίπτωσης.20 πιστωτικές μονάδεςCoaching και Συμβουλευτική στον Εργασιακό χώροΤο μάθημα εισαγάγει τους σπουδαστές στους τομείς της συμβουλευτικής και του coaching στον εργασιακό χώρο των τομέων που βρίσκονται σε ταχεία ανάπτυξη την τελευταία δεκαετία. Εκτός από γνώσεις σε αυτούς τους τομείς οι σπουδαστές θα αναπτύξουν δεξιότητες όπως αυτές τις αυτο-διερεύνησης και της προσωπικής ανάπτυξης.Επιλέξτε από τον κατάλογο μαθημάτων που ακολουθεί / 10 πιστωτικές μονάδεςΕπιλέξτε από τον κατάλογο μαθημάτων που ακολουθεί / 10 πιστωτικές μονάδες
Εαρινό Εξάμηνο
- ΤίτλοςΣημειώσεις
- 20 πιστωτικές μονάδεςΕπιλογή Προσωπικού και ΑπόδοσηΤο μάθημα προσφέρει μια επισκόπηση του τομέα της επιλογής προσωπικού και της απόδοσης στην εργασία και της λειτουργίας του. Για την επίτευξη αυτού του στόχου, το μάθημα εστιάζει στις θεωρίες και μεθόδους (ποιοτικές και ποσοτικές) που υποστηρίζουν την επιλογή και την απόδοση του προσωπικού.20 πιστωτικές μονάδεςΜέθοδοι ΈρευναςΤο μάθημα θα καλύψει προχωρημένες μεθόδους έρευνας (ποιοτικές ή ποσοτικές), δίνοντας έμφαση σε μεθόδους επαγωγικής στατιστικής μέσω του του υπολογιστικού πακέτου SPSS, καθώς και στην ανάλυση ποιοτικών δεδομένων. Το μάθημα θα καλύψει ζητήματα ηθικής και δεοντολογίας κατά τη διενέργεια της έρευνας. Στο τέλος του θα ζητηθεί από τους σπουδαστές να εφαρμόσουν τη γνώση τους σε ένα ετήσιο project.Επιλέξτε από τον κατάλογο μαθημάτων που ακολουθεί / 10 πιστωτικές μονάδεςΕπιλέξτε από τον κατάλογο μαθημάτων που ακολουθεί / 10 πιστωτικές μονάδες60 πιστωτικές μονάδεςΔιπλωματική ΕργασίαΣτο μάθημα αυτό οι σπουδαστές καλούνται να παράξουν ένα πρωτότυπο κομμάτι έρευνας σε ένα θεματικό πεδίο της Ψυχολογίας του Καταναλωτή, υπό την εποπτεία ενός καθηγητή με σχετική εμπειρία.
Μαθήματα Επιλογής
- ΤίτλοςΣημειώσεις
- 10 πιστωτικές μονάδεςΔιαχείριση ΈργουΤο μάθημα καλύπτει τα βασικά στοιχεία της διαχείρισης έργου, συμπεριλαμβανομένης της ολοκλήρωσης, διαχείρισης έκτασης χρόνου, κόστους, ποιότητας, εκτίμησης των ανθρωπίνων πόρων, των επικοινωνιών, της διαχείρισης κινδύνων και της διαχείρισης των συμβάσεων.10 πιστωτικές μονάδεςΕταιρική Στρατηγική και Διοίκηση ΑλλαγήςΖώντας σε ένα συνεχώς και ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον της σύγχρονης οικονομίας βιώνουμε διαρθρωτικές αλλαγές που επηρεάζουν τα όσα ξέρουμε μέχρι σήμερα για το τι είναι στρατηγική και ποια είναι τα κίνητρα για συνεχή αλλαγή. Για το σκοπό αυτό, η εταιρική στρατηγική γίνεται όλο και πιο σημαντική στον κόσμο των επιχειρήσεων. Με βάση αυτούς τους παράγοντες, το μάθημα παρέχει τις γνώσεις και τις δεξιότητες που θα βοηθήσουν τους μάνατζερ να διαχειριστούν την αλλαγή.10 πιστωτικές μονάδεςΚοινωνική ΨυχολογίαΤο μάθημα αυτό παρέχει στους σπουδαστές τη κεντρική γνώση αλλά και τη κατανόηση του επιστημονικού τομέα της κοινωνικής ψυχολογίας. Στο τέλος του μαθήματος οι σπουδαστές αναμένεται να γνωρίζουν τις κύριες θεωρίες της κοινωνικής ψυχολογίας αλλά και την κατανόηση της καθημερινότητας μέσα από αυτές.10 πιστωτικές μονάδεςΨυχική Ευεξία στον Εργασιακό XώροΤο μάθημα θα εντρυφύσει στη μελέτη της ευεξίας και των θετικών στοιχείων της ανθρώπινης εμπειρίας στον εργασιακό χώρο. Το πρώτο μέρος του μαθήματος αυτού θα δώσει έμφαση στους βασικούς τομείς έρευνας στη θετική ψυχολογία και στις μεθόδους που χρησιμοποιούν οι ερευνητές για τη διερεύνηση της ευεξίας. Το δεύτερο μέρος θα εστιάσει στη μελέτη και την πρακτική εφαρμογή της θεωρίας στον εργασιακό χώρο.10 πιστωτικές μονάδεςΗγεσία, Εξουσία, και ΠολιτικήΤο μάθημα εμβαθύνει σε θεωρίες και τεχνικές της επιτυχούς ηγεσίας, τη χρήση εξουσίας κατά την κοινωνική και οργανωσιακή αλληλεπίδραση και την εκδήλωση πολιτικών τακτικών στον εργασιακό χώρο.10 πιστωτικές μονάδεςΚαινοτομία και ΕπιχειρηματικότηταΗ αυξηνόμενη σημασία της λεγόμενης «οικονομίας της γνώσης», καθώς και η πρόσφατη οικονομική κρίση έχει αυξήσει τη σημασία της διεθνούς επιχειρηματικότητας. Ο παγκόσμιος επιχειρηματίας- ένας επιχειρηματίας του οποίου η επιχείρηση έχει «γεννηθεί παγκόσμια»-βασίζεται στους πόρους που προέρχονται από οπουδήποτε στον κόσμο και αντιμετωπίζουν διεθνή ανταγωνισμό.10 πιστωτικές μονάδεςΔιαπραγματεύσεις και Λήψη ΑποφάσεωνΤο μάθημα παρουσιάζει τη θεωρία και τις στρατηγικές των διαπραγματεύσεων στο χώρο των επιχειρήσεων και των οργανώσεων. Επίσης εισάγει τις θεμελιώδεις έννοιες και δεξιότητες που σχετίζονται με την αποτελεσματική πρόσωπο με πρόσωπο και online επικοινωνία σε καταστάσεις συγκρούσεων που συμβαίνουν στο παγκόσμιο περιβάλλον, αξιοποιώντας και ενσωματόνοντας γνώσεις της επιστήμης των ορθολογικών αποφάσεων και των επίσημων μεθόδων ανάλυσης για τη λήψη αποφάσεων.10 πιστωτικές μονάδεςΔιοίκηση Ανθρωπίνου Δυναμικού στο Παγκόσμιο ΠεριβάλλονΤο μάθημα τονίζει την ανάγκη για την ανάπτυξη στρατηγικών Διοίκησης Ανθρωπίνου Δυναμικού μέσα στο πλαίσιο των γενικοτέρων επιχειρηματικών στρατηγικών και στόχων και στο πως μπορεί να ανταποκριθεί η επιχείρηση στη δυναμική του παγκοσμίου περιβάλλοντος.
Οι υποψήφιοι μπορούν να γίνουν δεκτοί στο πρόγραμμα, εφόσον διαθέτουν ένα από τα ακόλουθα προσόντα:
- πτυχίο 2nd class honours από Βρετανικό Πανεπιστήμιο, ή
- πτυχίο από 6,0 και πάνω από ΑΕΙ ή
- πτυχίο από 7,0 και άνω από Τ.Ε.Ι., ή
- πτυχίο Αμερικάνικου Πανεπιστημίου με GPA 2,75 και άνω ή ισοδύναμα προσόντα.
- IELTS: Με βαθμό 6,5 και άνω, με τουλάχιστον 6,0 σε κάθε τμήμα του τέστ
- Cambridge Certificate of Proficiency in English (CPE): Με βαθμό C1 και άνω.
- Cambridge Advanced Certificate in English (CAE): Με βαθμό C και άνω
- Cambridge First Certificate in English (FCE): Με βαθμό B και άνω.
- Examination for the Certificate Proficiency in English (ECPE): με βαθμό Pass και άνω.
- Pearson Academic (PTE): Με βαθμό 53, με τουλάχιστον 51 σε κάθε τμήμα του τέστ.
- BCA IELTS Placement Test: Με βαθμό 6,5 και άνω, με τουλάχιστον 6,0 σε κάθε τμήμα του τέστ.
-
Για τους υποψηφίους σπουδαστές που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις της αγγλικής γλώσσας, προσφέρονται εντατικά μαθήματα.
ΤοMSc Business Psychology and HRM είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει ολοκληρωμένη γνώση γύρω από το ρόλο και τη σημασία της ανθρώπινης συμπεριφοράς στον εργασιακό χώρο. Προσφέρεται κατά αποκλειστικότητα στην αγγλική γλώσσα, προετοιμάζοντας τους σπουδαστές για να συνεχίσουν τις σπουδές τους στο εξωτερικό, εφόσον το επιθυμούν, αλλά και εξοπλίζοντας τους με την ικανότητα να είναι σε διαρκή επαφή με τη διεθνή επιστημονική βιβλιογραφία και τις παγκόσμιες εξελίξεις στο χώρο της ψυχολογίας της εργασίας.
Το MSc Business Psychology and HRM έχει ως κύριους στόχους:
- Να επιτρέψει στους σπουδαστές να εντρυφήσουν στη μελέτη διαφορετικών αλλά ταυτόχρονα συμπληρωματικών πεδίων που βοηθούν την εις βάθος κατανόηση της ανθρώπινης συμπεριφοράς στην εργασία, με τρόπο που να εξασφαλίζει τόσο την συναισθηματική πληρότητα και αποτελσματικότητα των εργαζομένων όσο και την επιτυχία και πρόοδο των οργανισμών.
- Να παρέχει στους σπουδαστές τη δυνατότητα να συνδυάσουν τη θεωρία με τη πράξη μέσα από ομιλίες από καταξιωμένους επαγγελματίες/ερευνητές προερχόμενους από μία ποικιλία διαφορετικών πεδίων, όπως εκπρόσωποι τμημάτων ανθρώπινου δυναμικού, συμβουλευτικοί ψυχολόγοι σε ζητήματα καριέρας και coaches, κοινωνικοί ψυχολόγοι και ψυχομέτρες.
- Να παρέχει τις γνώσεις για την προετοιμασία της σταδιοδρομίας των σπουδαστών αλλά και να τους βοηθήσει αποκτήσουν νέες εμπειρίες μέσα από σεμινάρια που προσφέρονται σε συνεργασία με εξειδικευμένους φορείς, όπως η συνεργασία με την εταιρεία Orientum.
- Να επιτρέψει στους απόφοιτούς να απασχοληθούν ή να εντρυφήσουν περαιτέρω σε τομείς όπως η επιλογή, εκπαίδευση, ανάπτυξη και υποστήριξη του ανθρώπινου κεφαλαίου σε έναν οργανισμό. Οι απόφοιτοί συνεπώς μπορούν να κατευθυνθούν προς τους χώρους του marketing, της έρευνας ή και της συμβουλευτικής εταιρειών (consulting).
Όλα τα μεταπτυχιακά προγράμματα, πέραν του μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών Master, προσφέρουν και ενδιάμεσους/συμπληρωματικούς τίτλους σπουδών, όπως τη Βεβαίωση Μεταπτυχιακής Φοίτησης και το Πιστοποιητικό Μεταπτυχιακής Φοίτησης. Αυτοί οι μεταπτυχιακοί τίτλοι, οι οποίοι μπορούν εξίσου να αποκτηθούν με βαθμό ή τιμητική διάκριση, απονέμονται σε όσους σπουδαστές έχουν ολοκληρώσει ένα τμήμα του μεταπτυχιακού κύκλου σπουδών.
Ακολουθεί η λίστα με όλα τα προσφερόμενα πτυχία καθώς και τα κριτήρια για την απόκτηση τους:
Επίπεδο Τίτλος Πτυχίου Σημειώσεις PG Cert Postgraduate Certificate in Business Psychology and HRM Οι συμμετέχοντες πρέπει να συμπληρώσουν 60 πιστωτικές μονάδες PG Dip Postgraduate Diploma in Business Psychology and HRM Οι συμμετέχοντες πρέπει να συμπληρώσουν 120 πιστωτικές μονάδες MSc MSc Business Psychology and HRM Οι συμμετέχοντες πρέπει να συμπληρώσουν 180 πιστωτικές μονάδες H Δρ. Ζωή Αναγνωστίδου αποφοίτησε από το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας το 2004. Στη συνέχεια, πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Bath (UK) με αντικείμενο το Μάνατζμεντ, και εκπόνησε τη διδακτορική της διατριβή στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Tμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας) στο πεδίο της Συμπεριφοράς Καταναλωτή. Από το 2008 διδάσκει μαθήματα μάρκετινγκ και επικοινωνίας και έχει παράλληλα εργαστεί ως ανεξάρτητη ερευνήτρια και σύμβουλος πάνω σε διάφορα project. Τα τρέχοντα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν στη συμπεριφορά και ψυχολογία του καταναλωτή και την εταιρική κοινωνική ευθύνη.
+30 210 7253 783-6+30 210 7251563