Σε μια παγκοσμιοποιημένη οικονομία, η διοίκηση μιας επιχείρησης, ακόμα και μικρού μεγέθους, απαιτεί επιστημονικές γνώσεις σε ένα ευρύ φάσμα τομέων. Οικονομικά θέματα συνδυάζονται με διαχείριση ανθρώπων, το σύγχρονο μάρκετινγκ χρησιμοποιεί εξειδικευμένα ψηφιακά εργαλεία και ο ανταγωνιστής μιας επιχείρησης σε μια μικρή ελληνική πόλη μπορεί να βρίσκεται στη Σλοβακία ή στην Κίνα. Τι πρέπει να ξέρει, πώς πρέπει να σκέφτεται και να ενεργεί ένα στέλεχος επιχειρήσεων σε έναν πολύπλοκο κόσμο; Αυτό είναι το αντικείμενο σπουδών στο τμήμα Business του BCA.
Το BCA, το πρώτο κολλέγιο στη χώρα που προσέφερε, πριν 50 χρόνια, εξειδικευμένες επιχειρησιακές σπουδές, διαμορφώνει στελέχη για να ανταποκριθούν με επιτυχία στις απαιτήσεις της παγκόσμιας αγοράς. Ξεκινώντας από τις βασικές διοικητικές λειτουργίες, οι σπουδαστές αποκτούν γνώσεις και αναπτύσσουν δεξιότητες σε πεδία όπως η διαχείριση ανθρώπινων πόρων, το μάρκετινγκ, η λογιστική και τα χρηματοοικονομικά, η διαχείριση έργων καθώς και η επιχειρηματικότητα και η καινοτομία. Σκοπός του προγράμματος είναι η ανάπτυξη στρατηγικής και καινοτόμου σκέψης στις επιχειρηματικές δραστηριότητες. Το πρόγραμμα προσφέρει τη δυνατότητα στους φοιτητές, μέσω των μαθημάτων επιλογής, να προσαρμόσουν την ύλη στα ενδιαφέροντά τους.
H Δρ. Ζωή Αναγνωστίδου αποφοίτησε από το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας το 2004. Στη συνέχεια, πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Bath (UK) με αντικείμενο το Μάνατζμεντ, και εκπόνησε τη διδακτορική της διατριβή στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Tμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας)
στο πεδίο της Συμπεριφοράς Καταναλωτή. Από το 2008 διδάσκει μαθήματα μάρκετινγκ και επικοινωνίας και έχει παράλληλα εργαστεί ως ανεξάρτητη ερευνήτρια και σύμβουλος πάνω σε διάφορα project. Τα τρέχοντα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν στη συμπεριφορά και ψυχολογία του καταναλωτή και την εταιρική κοινωνική ευθύνη.
Αναγνώριση επαγγελματικής ισοδυναμίας των πτυχίων που προέρχονται από τη συνεργασία του BCA με Βρετανικά Πανεπιστήμια.