Student Portal

Guest Lecturers

Καταξιωμένα στελέχη και επιχειρηματίες, εκπρόσωποι της αγοράς και άνθρωποι με θέσεις-κλειδιά στη βιομηχανία, με τεχνογνωσία και εξειδίκευση σε επιλεγμένους κλάδους της οικονομίας δίνουν τη δική τους οπτική, αναλύοντας συγκεκριμένα θέματα, μεταφέροντας την εμπειρία και τη γνώση τους σε προσδιορισμένες ενότητες των μαθημάτων. Tο ακαδημαϊκό πρόγραμμα εμπλουτίζεται με στοχευμένα Guest Lectures σε μια διαφορετική διάσταση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Ένας ακόμα τρόπος να έρθει πιο κοντά η επιστημονική γνώση με τις επιτυχημένες επιχειρηματικές πρακτικές, μέσα από ξεχωριστές διαλέξεις και case studies σε πραγματικό χρόνο!

Ελένη Σεραφετινίδου, Αccount Director - pH7 Διαφημιστική Εταιρία

H Eλένη Σεραφετινίδου είναι Account Director στη Διαφημιστική Εταιρία pH7 και εργάζεται στο χώρο της επικοινωνίας και του marketing για περισσότερα από 15 χρόνια. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού MSc στο Marketing από το Aston University (UK) και κάτοχος Πτυχίου BSc στην  Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων από την ΑΣΟΕΕ.  Έχει εργαστεί σε μεγάλες πολυεθνικές και ελληνικές εταρίες (KNORR Bestfoods Hellas, Unilever, ΔΕΗ).

 

Θέμα διάλεξης:

RUN, event, RUN!  Learnings from adidas case study

Αλεξία Χαρούπα, "Creator of The Storytelling Hotel"

Η Αλεξία Χαρούπα είναι απόφοιτος του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου με κατεύθυνση Marketing και Επικοινωνία. Αρθρογραφεί ως Hospitality Writer στο Travel Daily News, στο διεθνές Hospitality Net, είναι Guest Experience Expert στην The Cloud Keys ενώ συγγράφει περιοδικά στο epixeiro.gr και το Savoir Ville. Είναι Guest Relations Manager στο Rocabella Hotel Santorini, έχει διατελέσει Concierge στην ξενοδοχειακή μονάδα Costa Navarino καθώς και Concierge d’hôtel στο Katikies Hotel Santorini. Είναι η εμπνευστής και συγγραφέας του “The Storytelling Hotel”, για το οποίο βραβεύθηκε με Silver Bραβείο στην κατηγορία Ερευνητικό & Συγγραφικό έργο για τον τουρισμό (ενότητα: Στρατηγική & Καινοτομία) στα Tourism Awards 2016.

Για το “The Storytelling Hotel” διακρίθηκε ανάμεσα στους TOP 10 European Finalists στον Τρίτο Ετήσιο Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό Edcom της EACA (European Association of Communication Agencies) για την καλύτερη πτυχιακή εργασία στον τομέα Commercial Communications, όπου και εκπροσώπησε την Ελλάδα. Συστηματική της ενασχόληση είναι το branding narrative management ξενοδοχείων, το experience economy, καθώς και η δημιουργία storytelling και wow factors στο πεδίο της φιλοξενίας.

Αντιμετωπίζει τα ξενοδοχεία σαν αφηγηματικές πλατφόρμες και με κάθε hospitality brand που δουλεύει προσπαθεί να αυξήσει τη μοναδικότητά του με καινοτομία εξυπηρέτησης (service innovation), προσωποποιημένη παροχή εμπειρίας (personalization) και τη συναισθητική σύνδεση του πελάτη με το brand. Τέλος, μέρος της δουλειάς της στο experiential and narrative hospitality έχει δημοσιευτεί στο "International Association of Hotel General Managers" καθώς και στο "Hospitality Sales and Marketing Association International (HSMAI)".

 

Θέμα διάλεξης:

Φιλοξενία (συναίσθημα): μία Iστορία που νιώθεις πολύ εύκολα και ξεχνάς πολύ δύσκολα.

Κόλιας Θάνος, co-founder of Bubble-Box – handmade jewelry

O Αθανάσιος Κόλλιας διαθέτει σπουδές και εργασιακή εμπειρία στην Επικοινωνία και το Μάρκετινγκ. Ως Ειδικός Επικοινωνίας μέσω της εργατικότητας, της ευελιξίας και των γνώσεων του στην Επικοινωνία κατάφερε να διαπρέψει στην ανάπτυξη πελατειακών σχέσεων και επικοινωνιακών καμπανιών.
Διαθέτει εξειδικευμένη εμπειρία στην ανάπτυξη αμφίδρομων διαύλων επικοινωνίας με εσωτερικά και εξωτερικά κοινά. Επί του παρόντος, εργάζεται ως Product Marketing Manager για μια νεοσύστατη εταιρεία, όπου αναπτύσσει στρατηγικές προώθησης για το brand awareness της μάρκας.
Επιπρόσθετα συμμετέχει στην ανάπτυξη διάφορων διαδικασιών όπως δημιουργία ετικετών, σχεδιασμό συσκευασιών και με το S.E.O. Παράλληλα εργάζεται ως Video Content Editor για το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.


Θέμα διάλεξης:

Στρατηγική ανάπτυξης της εταιρίας και η δυναμική της ψηφιακής επικοινωνίας.

Ξένια Κούρτογλου, Πρόεδρος & Διευθύνουσα Σύμβουλος FOCUS BARI A.E.

Η Ξένια Κούρτογλου ξεκίνησε την καριέρα της στον χώρο της Έρευνας Αγοράς το 1985, όντας ακόμα φοιτήτρια και μητέρα μιας κόρης 2 ετών. Εργάστηκε στις εταιρείες MRC, AC Nielsen, και Bold/Ogilvy. Tο 1988  ίδρυσε την Focus Bari, την μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία ερευνών στην Ελλάδα, με ηγετική και πρωτοπόρα θέση στον χώρο  Ερευνών Μέσων, Τηλεπικοινωνιών/Τεχνολογίας, Digital και συνεχούς παρακολούθησης της εξέλιξης της Ελληνικής κοινωνίας, με τοπικές και διεθνείς διακρίσεις σε όλους τους τομείς εξειδίκευσής της και νικήτρια του Hellenic Entrepreneurship Award 2014 με το πρωτοποριακό startup e-satisfaction.

Παράλληλα, η Ξένια Κούρτογλου δραστηριοποιείται με  εθελοντικό έργο εδώ και 25 χρόνια στα «κοινά» του ευρύτερου χώρου της Επικοινωνίας/ΜΜΕ και του business community, τόσο μέσω των τοπικών θεσμικών φορέων (ΣΕΔΕΑ, ΕΕΕΤ, ΕΕΔΕ, ΕΙΜ, ΤΟΓΜΕ), διεθνών θεσμικών φορέων και δικτύων (ESOMAR, IRIS, EMRO, OPTEM), είναι ιδρυτικό μέλος του I for U (Greek Mentoring Network), εκλεγμένο μέλος του Ευρωπαϊκού Δικτύου Μεντόρων για την γυναικεία επιχειρηματικότητα, και Γενική Γραμματέας του IAB Hellas.

 

Θέμα διάλεξης:

Qualitative Research

Δημήτρης Διαμαντίδης, Chartering Director of Diamond Shipbroking Ltd

Ο Δημήτρης Διαμαντίδης είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου Πειραιώς από όπου έχει ολοκληρώσει τις προπτυχιακές σπουδές του στις Οικονομικές Επιστήμες και το μεταπτυχιακό του στα Ναυτιλιακά. Θεωρείται ένας καταξιωμένος ναυλομεσίτης, με μεγάλη εμπειρία στον ναυτιλιακό χώρο. Ξεκίνησε να εργάζεται στην εταιρεία Tsakos shipping (2003 - 2007) σε διάφορα τμήματα και κυρίως στο τμήμα Ναυλώσεων. Το 2006 ίδρυσε με τον αδερφό του Βασίλη, την ναυλομεσιτική εταιρεία "Diamond Shipbroking Ltd", την οποία διοικούν με επιτυχία μέχρι σήμερα.

 

Θέμα διάλεξης:

Voyage estimation : smart movements and mistakes...
 

Capt. Γεώργιος Τσουρής, Operations Manager, DPA-CSO, Blue Planet Shipping LTD

O Capt. Γεώργιος Τσουρής, εργάζεται ως Operations Manager, DPA-CSO, στην εταιρεία Blue Planet Shipping LTD. Έχει εκτεταμένη εμπειρία στον τομέα της ναυτιλίας και την περίοδο 1997-2007 υπηρέτησε τον κλάδο της ναυτιλίας από διάφορες θέσεις.

Το 2008 ως το 2015 διετέλεσε γραμματέας της Πανελλήνιας Ένωσης Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού (Π.Ε.Π.Ε.Ν), μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ελληνικού Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ) (περίοδος 2012-2015) και Μόνιμο Μέλος του Πειθαρχικού Συμβουλίου του Εμπορικού Ναυτικού.

Έχει συντονίσει και υλοποιήσει τα προγράμματα «Sail head» (www.sailahead.eu) και «Stress prevention activities» (www.SPA), σε συνεργασία με άλλους ευρωπαϊκούς οργανισμούς.
Από το 2008 έχει αναλάβει το ρόλο του διδάσκοντος σε πολυάριθμα εκπαιδευτικά ιδρύματα, συμπεριλαμβανομένων διδασκαλίας "Ναυτιλιακές Δραστηριότητες» 2013-2015 στο BCA.

 

Θέμα διάλεξης:

Πρακτικά θέματα διαχείρισης πλοίων

Δρ. Ευθύμιος Πούλης, Διευθύνων Σύμβουλος στην Epsilon

Ο Δρ Ευθύμιος Πουλής έχει εργαστεί για εταιρείες όπως η Procter & Gamble, Johnson & Johnson και πολυεθνικές ναυτιλίας στην Ελλάδα και τις Φιλιππίνες. Έχει επίσης αναλάβει βασικούς ρόλους σε πολλά πανεπιστήμια ως ανώτερος ακαδημαϊκός και θεσμικών οργάνων ως κορυφαίος αξιωματικός.

Ως Διευθύνων Σύμβουλος της Epsilon, ο Ευθύμιος είναι υπεύθυνος για το σχεδιασμό και την εφαρμογή στρατηγικής. Επίσης μεριμνά ώστε οι δραστηριότητες της εταιρείας να διέπονται από μία  πελατο-κεντρική λογική και νοοτροπία προσανατολισμένη στο ναυτικό.

Ο Ευθύμιος έχει πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, Μ.Β.Α. από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών το οποίο κατέκτησε με άριστη βαθμολογία και διδακτορικό στη στρατηγική από το Manchester Business School της Αγγλίας.

 

Θέμα διάλεξης:

Crew Management

Κύρα Κάπη, Αναπληρώτρια Διευθύντρια Γραφείου Τύπου για τα περιφερειακά και ηλεκτρονικά ΜΜΕ

H Κύρα Κάπη είναι Δημοσιογράφος, Σύμβουλος Επικοινωνίας και Social Media Expert.

Σπούδασε Επικοινωνία και MME στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, Broadcasting Journalism και New Media στο Πανεπιστήμιο Columbia της Νέας Υόρκης.

Στο παρελθόν έχει εργαστεί στην τηλεόραση της ΕΡΤ και εν συνεχεία στον Αθήνα 9,84, ενώ έκανε παραγωγή στην τηλεόραση του STAR. Συνεργάστηκε επίσης με τον ΑΝΤ1 και τον ΣΚΑΪ, παρουσιάζοντας δελτία ειδήσεων, ενημερωτικά μαγκαζίνο του Σαββατοκύριακου και πολιτιστικές εκπομπές. Κατά τη διάρκεια των σπουδών της συνεργάστηκε με τους «New York Times», ενώ διαθέτει προϋπηρεσία στο γραφείο τύπου της UNESCO στο Παρίσι. Μιλάει Αγγλικά, Γερμανικά, Ισπανικά και Γαλλικά.


Θέμα διάλεξης:

«#η νίκη των digital media»

 

Παχούλης Ιωάννης, Διευθύνων Σύμβουλος της MEGACHART INC, τέως Πρόεδρος της Ένωσης Ναυλομεσιτών Ελλάδος

Ο κος Παχούλης  Γιάννης σπούδασε στην Ελλάδα ναυτιλιακά σε ναυτιλιακό κολέγιο, αλλά και στο Ηνωμένο Βασίλειο στο London School of Foreign Trade ναυτιλία και εμπόριο. Εξειδικεύτηκε στους τομείς ship management  και shipbroking.  Είναι διευθύνων σύμβουλος στην MEGACHART INC και διετέλεσε  Πρόεδρος του Hellenic Shipbrokers Association (Σωματείου Μεσιτών Ναυτιλιακών Συμβάσεων) από το 2005 έως το 2013.

Είναι επικεφαλής της επιτροπής ναυλώσεων από το 1998 και βασικός λέκτορας τoυ Σωματείου Ελλήνων Ναυλομεσιτών και του Hamburg School of Business Administration του προγράμματος MBA in Shipping.  Έχει δώσει πολλές διαλέξεις στο Ναυτιλιακό τμήμα του Πανεπιστημίου Πειραιά και σε Ναυτιλιακά κολέγια. Αρθρογραφεί σε θέματα ναυλαγοράς στα Ναυτικά Χρονικά, στην Ναυτεμπορική και σε άλλα έγκριτα ναυτιλιακά περιοδικά και εφημερίδες. Έχει λάβει μέρος ως ομιλητής σε Ελληνικά και  διεθνή Ναυτιλιακά συνέδρια και συναντήσεις.

Είναι μέλος της ναυτιλιακής λέσχης του Πειραιά από το 1984.  Έχει διατελέσει μέλος της κριτικής επιτροπής για τα  βραβεία LLOYD’S LIST GREEK SHIPPING AWARDS,  ενώ βραβεύτηκε εκ μέρους του Σωματείου Ελλήνων Ναυλομεσιτών από τη LLOYD’S LIST  για τις υπηρεσίες που παρείχε το Σωματείο H.S.A. σε εκπαιδευτικά θέματα . Είναι τακτικό μέλος του Piraeus Association for Maritime Arbitration (Ναυτικός Διαιτητής).


Θέμα διάλεξης:

"The role of the broker in the shipping industry"

Δάφνη Τσεβρένη, Συν-ιδρυτής και C.C.O της εταιρείας Clio Muse PC

H Δάφνη Τσεβρένη, είναι συν-ιδρυτής και CCO του Clio Muse PC, μια πλατφόρμα SaaS που διαχειρίζεται και μεταπουλά ταξίδια με ψηφιακή θεματολογία. Ειδικεύεται στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων και επιχειρηματικό σχεδιασμό. Έχει 4-ετή εμπειρία στην πολιτιστική διαχείριση και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων στον πολιτιστικό τομέα και είναι κάτοχος πτυχίου Διοίκησης Επιχειρήσεων από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

 

Θέμα διάλεξης:
«Τα Tour Guide apps ως μέρος ταξιδιωτικών πακέτων: Η περίπτωση της Clio Muse»

Χριστίνα Αργυρού, Director Partnerships της εταιρείας Welcome

Η Χριστίνα Αργυρού δραστηριοποιείται επαγγελματικά στον τουριστικό κλάδο, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, από το 2001. Ξεκίνησε στη Hotel Brain, συνέχισε σε Hilton και Expedia Inc., ενώ τον τελευταίο χρόνο βρίσκεται στη Welcome. Η Welcome είναι μια νέα start-up ταξιδιωτική εταιρία, η οποία προσφέρει στον ταξιδιώτη, μέσω μεταφορών, άλλων ταξιδιωτικών υπηρεσιών, προϊόντων και τεχνολογίας, την πιο προσωπική και ολοκληρωμένη εμπειρία από τη στιγμή της άφιξης στον προορισμό ως και την επιστροφή στο σπίτι.

Παράλληλα με την επαγγελματική της πορεία, ολοκλήρωσε και τις σπουδές της. Διαθέτει πτυχίο σε Διεθνείς Σχέσεις, μεταπτυχιακά σε Hospitality Management και Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) και πιστοποίηση σε Revenue Management. Μέσα από τις σπουδές και την πολύχρονη επαγγελματική εμπειρία ειδικεύεται σε πωλήσεις, στρατηγικές συνεργασίες, άνοιγμα και ανάπτυξη αγορών. 

Θέμα διάλεξης:

«Τα Στάδια ενός Ταξιδιού»

Χρήστος Ντίτορας, E-Commerce & Marketing Coordinator στο ξενοδοχείο Hilton Αθηνών

Ο Χρήστος Ντίτορας είναι απόφοιτος του τμήματος Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς και κάτοχος MBA (με κατεύθυνση Μάρκετινγκ) από το ίδιο Πανεπιστήμιο. Η διπλωματική του εργασία αφορούσε την ολιστική χρήση των κοινωνικών μέσων ως εργαλείο Μάρκετινγκ.  Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια στο Τουριστικό και στο Διαδικτυακό Μάρκετινγκ.

Τα τελευταία 2 χρόνια εργάζεται ως E-Commerce & Marketing Coordinator στο ξενοδοχείο Hilton Αθηνών. Τα καθήκοντα του μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν: το σχεδιασμό και την εφαρμογή του διαδικτυακού πλάνου μάρκετινγκ του ξενοδοχείου, την υλοποίηση των καθημερινών ενεργειών διαδικτυακού μάρκετινγκ τη χάραξη  και εφαρμογή της στρατηγικής Social Media Marketing, τη διαχείριση της εικόνας του ξενοδοχείου στο διαδίκτυο, την παρακολούθηση και ανάλυση των δημοσιεύσεων και τη δημιουργία περιεχομένου.

Θέμα διάλεξης:

“Building a successful digital marketing strategy in the hospitality industry”

Βίκυ Λιάκου, Υπεύθυνη Πωλήσεων στην εταιρεία “Helios Hotels”

Η Βίκυ Λιάκου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Σπούδασε Hospitality & Tourism Management στο BCA College. Από τότε έχει συμπληρώσει 20 χρόνια επιτυχημένης πορείας στο χώρο του Τουρισμού. Ξεκίνησε την εμπειρία της σε Ξενοδοχεία 5* των Αθηνών, “Plaza Strand Hotel” & “Divani Caravel”, απ’ όπου και πήρε σωστές βάσεις για την επαγγελματική της εξέλιξη. Ολοκληρώνοντας  10 χρόνια εμπειρίας σε όλα τα τμήματα λειτουργίας του Ξενοδοχείου, συνέχισε σαν Operation & Sales Manager στην εταιρεία “Kanales Suites” & “Kanales Travel” στην Πάρο & το “Mykonian Mare Resort & Spa” στη Μύκονο.  Διαθέτει εξειδίκευση στο τμήμα των Πωλήσεων με μόνιμο στόχο την οικονομική ανάπτυξη της εκάστοτε Ξενοδοχειακής επιχείρησης . Παράλληλα υπήρξε τακτικό μέλλος της «Ελληνικής Εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων»

Σήμερα είναι μητέρα της 8χρονης Θεοφανίας  &  Sales Manager στην εταιρεία “Helios Hotels”. Με αστείρευτο ενδιαφέρον & δυναμισμό, συνεχίζει την διαρκή παρακολούθηση & ενημέρωση σε θέματα Πωλήσεων & Διοίκησης.  Επιθυμία της να μπορέσει να μεταλαμπαδεύσει τις γνώσεις & τις εμπειρίες της στα νέα στελέχη της Τουριστικής Βιομηχανίας.

Θέμα διάλεξης:

«"Yielding" ανάγκη & αποτελεσματικότητα»  

 

SlotApp ομάδα - Νίκος Σίμος, Γλυκερία Αντωνάκη, Σπύρος Τσότσολος

Νίκος Σίμος: Γεννήθηκα και έζησα τα πρώτα χρόνια της ζωής μου στη Γερμάνια. Σήμερα ζω και εργάζομαι στην Αθήνα. Σπούδασα Τεχνολογία γραφικών τεχνών στο ΤΕΙ Αθήνας με μεταπτυχιακό στο Middlesex. Παρακολούθησα μαθήματα κώδικα swift και έχω δουλέψει σε ατελιέ γραφικών τεχνών. Σήμερα είμαι Production Director σε διαφημιστική εταιρία.

Γλυκερία Αντωνάκη: Πιστεύω ότι μέσα από την επιχειρηματικότητα μπορούμε να κάνουμε τον κόσμο μας καλύτερο. Η επιχειρηματικότητα υπάρχει παντού, όπου υπάρχουν άνθρωποι που εργάζονται και λύνουν προβλήματα. Για αυτό και από όταν ήμουν φοιτήτρια στο τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της ΑΣΟΕΕ, ξεκίνησα να έχω «το μικρόβιο της επιχειρηματικότητας» μέσα μου παίρνοντας μέρος σε διαγωνισμούς και συμμετέχοντας σε ομάδες. Σήμερα είμαι 25 χρονών και πρόσφατα παραιτήθηκα από μεγάλη διαφημιστική εταιρεία που αγαπούσα πολύ τη δουλειά μου, απλά για να κάνω focus στο πρώτο μου σοβαρό ρίσκο μαζί με την ομάδα μας, το Slot!

Σπύρος Τσότσολος: Σπούδασα Διοίκηση Επιχειρήσεων στο University of York και έκανα το μεταπτυχιακό μου στο Parkwood University. Έχω εργαστεί σε μεγάλες εταιρείες  λιανικής και σήμερα είμαι Διευθυντής Πωλήσεων σε δίκτυο 18 καταστημάτων. Με το «επιχειρείν» ξεκίνησα πριν 8 χρόνια όταν συμμετείχα στην δημιουργία αθλητικού ενημερωτικού site και την ταυτόχρονη κατασκευή καταστήματος λιανικής πώλησης προϊόντων τεχνολογίας.

 

Παρουσίαση της startup εταιρίας SlotApp

Δήμητρα Λαμπροπούλου, Ass. HR Manager / Training Manager, Hilton Athens Hotel

Πτυχιούχος Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων με μεταπτυχιακές σπουδές στο Ανθρώπινο Δυναμικό. Εμπειρία στο Ανθρώπινο Δυναμικό σε κορυφαίες πολυεθνικές επιχειρήσεις της τουριστικής βιομηχανίας. Σήμερα εργάζεται ώς Διευθύντρια Εκπαίδευσης και Βοηθός Διευθυντή Ανθρώπινου Δυναμικού στο Χίλτον Αθηνών. Οργανώνει και συντονίζει την εκπαίδευση στο ξενοδοχείο και αποτελεί μέλος της Ευρωπαίκής ομάδας εκπαιδευτών της εταιρείας για την διεξαγωγή προγραμμάτων ηγεσίας σε ανώτερα διευθυντικά στελέχη στην Ευρώπη. Ασχολείται ενεργά με την επιλογή προσωπικού σε όλες τις βαθμίδεςδιεξάγοντας πλήθος δομημένων συνεντεύξεων καθώς και με τις υπόλοιπες λειτουργίες του Ανθρώπινου Δυναμικού όπως αξιολόγηση, διαχείριση ταλέντων, αμοιβή και παροχές, κλπ. Αναλαμβάνει και διεκπαιρεώνει έργα (projects) που η εφαρμογή τους απευθύνεται σε Ευρωπαϊκό επίπεδο.


Θέμα διάλεξης: ΒCA next (Business Career Action!): «Οι καλύτερες στιγμές μας, αύριο μπορούν να είναι και δικές σας»

Βαρβάρα Αυδή, Πρόεδρος του οργανισμού των Ιστορικών Ξενοδοχείων της Ευρώπης Historic Hotels of Europe & Ιδρυτής των Ελληνικών Ιστορικών Ξενοδοχείων Υάδες – Ελληνικά Ιστορικά Ξενοδοχεία

Η Βαρβάρα Αυδή είναι Πρόεδρος του οργανισμού των Ιστορικών Ξενοδοχείων της Ευρώπης Historic Hotels of Europe με έδρα το Παρίσι, και ιδρυτής των Ελληνικών Ιστορικών Ξενοδοχείων Υάδες – Ελληνικά Ιστορικά Ξενοδοχεία  με έδρα την Αθήνα.

Έχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών MBA από το πανεπιστήμιο SDA Bocconi στο Μιλάνο της Ιταλίας, πτυχίο Βachelors διοίκησης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων από την Ecole Hoteliere de Lausanne της Ελβετίας, και είναι απόφοιτος του  Κολλεγίου Αθηνών.

Συμμετέχει ενεργά σε διεθνή και ελληνικά συνέδρια με θέμα την ανάπτυξη του πολιτιστικού, ιστορικού και ιατρικού τουρισμό ως προσκλημένη ομιλητής και keynote speaker.

Από το 1994 έχει εργαστεί σε διακεκριμένα ξενοδοχεία στην Ελλάδα, Ευρώπη και Αμερική,  έχει συνεργαστεί με εταιρείες συμβούλων για την εκπόνηση μελετών στο χώρο του τουρισμού, ενώ στον ελεύθερο χρόνο της έχει διδάξει λειτουργία και διοίκηση ξενοδοχειακών επιχειρήσεων σε ξενοδοχειακές σχολές.

Από το 2013 είναι εκλεγμένη Πρόεδρος ΔΣ του οργανισμού των ιστορικών ξενοδοχείων της Ευρώπης “Historic Hotels of Europe”. Ο οργανισμός αποτελεί τη σύμπραξη 15 εθνικών δικτύων ιστορικών ξενοδοχείων με παρουσία σε 20 ευρωπαικές χώρες και αριθμεί 500 ξενοδοχεία σε ιστορικά κτίρια. Από το 2009 εκλέγεται κάθε 2 έτη ώς μέλος ΔΣ του οργανισμού Historic Hotels of Europe στις θέσεις Αντιπροέδρου και Γενικού Γραμματέα.

Το 2005 ίδρυσε το ελληνικό δίκτυο ιστορικών ξενοδοχείων Υάδες Ελληνικά Ιστορικά Ξενοδοχεία με στόχο την ένταξη της Ελλάδας στον παγκόσμιο χάρτη ιστορικού τουρισμού και την προβολή της ελληνικής πολιτιστικής κληρονομιάς μέσα από τον τουρισμό.

Το 2008 η Βαρβάρα Αυδή προτάθηκε από την ελληνική επιτροπή ως την Ελληνίδα υποψήφια για το βραβείο του πανευρωπαϊκού θεσμού “Οι Γυναίκες της Ευρώπης” για τη συμβολή της μέσα από τα Ελληνικά ιστορικά ξενοδοχεία στην προβολή της Ελληνικής πολιτιστικής κληρονομιάς και του ποιοτικού τουρισμού.

Από το 2001 έως το 2003 η Β. Αυδή υπήρξε μέλος της ομάδος Research & Development του BCA.

 

Θέμα διάλεξης: ΒCA next (Business Career Action!): «Οι καλύτερες στιγμές μας, αύριο μπορούν να είναι και δικές σας»

Πάνος Ζαχαριάδης, Technical Director of Atlantic Bulk Carriers and an IMO Greek Delegation member

Panos Zachariadis is Technical Director of Atlantic Bulk Carriers Management Ltd since 1997. The company currently operates 22 bulk carriers. From 1984 to 1997 he was Marine Superintendent in the company’s New York office. His 35 year shipping experience spans diverse areas including sea service in bulk carriers and oil tankers, dry dock repairs, new-building supervision, negotiations  and specifi-cations, ship operations and chartering. He holds a BSc degree in Mechanical Engineering and a MSE degree in Naval Architecture and Marine Engineering from the University of Michigan.
He has been attending IMO since 2004 as a member of the Greek delegation. He was extensively involved with IMO’s Goal Based Standards and the Greek study which reversed the IMO decision to make double hull bulk carriers mandatory. He was also instrumental in developing the new IMO coating standard (PSPC) for all ships’ ballast tanks. Currently he is involved in the new IMO environmental regulations for ships. Together with major shipyards he has applied numerous energy saving ideas, some of which have become industry standards.
He has written numerous technical guides, papers and articles and has been awarded the 2011 Efkranti Shipping Personality award for promoting Greek Shipping internationally and the 2017 Hellenic Shortsea Shipowners Association "Shipping Personality" award. Member of Hellenic Chamber of Shipping and Union of Greek Shipowners technical committees, BIMCO Marine Committee, ABS European Technical Committee, LR Technical Committee, American Society of Mechanical Engineers, SNAME, BOD HELMEPA and MARTECMA.

Lecture topic: “The function of the Technical Department of shipping companies, and its contribution to the future success or demise of the company”

Γιάννης Κεφαλάκης, Business Development Manager Keytours

Ο Γιάννης Κεφαλάκης είναι υπεύθυνος πωλήσεων και ανάπτυξης δικτύου συνεργατών της Keytours, εταιρείας με κυρίαρχο ρόλο στο σχεδιασμό και την υλοποίηση εκδρομών πολιτισμικού – αρχαιολογικού χαρακτήρα καθώς και ιδρυτής της Blue Travelista, μιας διαδικτυακής τουριστικής εταιρείας προώθησης Ελληνικών εκδρομών στις αγορές του εξωτερικού. Εξειδικεύεται στην τουριστική βιομηχανία από το 2004 έχοντας αποκτήσει εμπειρία τόσο από τον ξενοδοχειακό κλάδο όσο και από τον κλάδο παροχής διαφορετικών τουριστικών υπηρεσιών (Hertz, Grand resort Lagonissi, E.T.S. congresses, Alexander hotel).

Βασίλης Μανωλόπουλος, Operations Department and D/A Manager, Eurotankers INC, απόφοιτος BCA MSc Shipping (2014)

Ο Βασίλης Μανωλόπουλος είναι D/A Manager στην Eurotankers INC και μέλος του Ινστιτούτου Ναυλομεσιτών. Έχει πτυχίο στις ναυτιλιακές σπουδές από το Πανεπιστήμιο του Πειραιά (2010) και μεταπτυχιακό στα ναυτιλιακά από το BCA College (2014). Κατά τη διάρκεια αλλά και μετά τις σπουδές του, ο κ. Μανόπουλος εργαζόταν σε ναυτιλιακές εταιρείες αποκομίζοντας εμπειρία σαν broker και στα operations, παράλληλα ακονίζοντας τις ικανότητες του στη διαπραγμάτευση και τις γνώσεις του γύρω από τον κλάδο της ναυτιλίας. Το 2015 συνέχισε τις σπουδές του αποκτώντας το πιστοποιητικό Business Economist από το BWL Institut της Βασιλείας της Ελβετίας το οποίο ολοκλήρωσε με υποτροφία.

Παναγιώτης Μαρκαντωνάτος, Business Development Manager, Saint Startup

Ο Παναγιώτης Μαρκαντωνάτος, καθ 'όλη τη διάρκεια της επαγγελματικής και ακαδημαϊκής του σταδιοδρομίας, υπήρξε marketing strategist και project manager σε διάφορα πλαίσια και τομείς. Από τη  δημιουργία business incubator ως τη διαχείριση έργων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, από το χτίσιμο επικοινωνιακών στρατηγικών και το συντονισμό υπουργικών γραμμών ως και κατά την εμπλοκή του σε επιστημονική έρευνα, ο Παναγιώτης  είναι  άτομο με συστηματική σκέψη που βλέπει τα προβλήματα, τα ωράρια, τους ανθρώπους και τους προϋπολογισμούς ως αναπόσπαστα μέρη ενός συνολικού συστήματος.  Έχει δώσει διαλέξεις σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο σε πολλούς τομείς όπως στην Πολιτική Οικονομία, στο Στρατηγικό Μάρκετινγκ, στο Σχεδιασμό Μέσων, στην Ανάπτυξη προτάσεων και Επιχειρήσεων. Ως Marketing Coach στο "The Athens Business Incubator ", ο Παναγιώτης χρησιμοποιώντας την εμπειρία του στη διδασκαλία και το μάρκετινγκ και βασιζόμενος στη μεθοδολογία “lean startup”, υποστηρίζει ενεργά την ανάπτυξη καινοτόμων εγχειρημάτων. Ο Παναγιώτης είναι πτυχιούχος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αθηνών, με μεταπτυχιακές σπουδές στη Διαχείριση Καινοτομίας από το Πανεπιστήμιο του Στρασβούργου και αριστούχος της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης (τάξη 2011).

Άντα Καραγιάννη, Ξενοδόχος, Μάρκετινγκ & Επικοινωνία – Praxis Plus

Η Άντα Καραγιάννη, είναι στη διοίκηση του ξενοδοχείου Irene Palace στη Ρόδο και ιδρύτρια από το 2006 της εταιρείας Praxis Plus με αντικείμενο τη στρατηγική επικοινωνία, μάρκετινγκ. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού MSc στο Μάρκετινγκ από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και κάτοχος πτυχίου ΑΣΤΕΡ. Υπήρξε Αντιπρόεδρος Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου, Αντιπρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών ξενοδοχείων Ρόδου, μέλος ΔΣ του Δωδεκανησιακού οργανισμού τουρισμού Νομαρχίας Δωδεκανήσου, μέλος ΔΣ του πολιτιστικού οργανισμού Δήμου Ρόδου, μέλος της Επιστημονικής Ομάδας Τουρισμού Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου. Η Praxis Plus σχεδιάζει, υλοποιεί έργα και διοργανώσεις σε συνεργασία με επιχειρήσεις και φορείς με στόχο την ανάπτυξη του τουρισμού μέσα από καινοτόμες προσεγγίσεις και το δέσιμό του με τον άλλο μεγάλο πυλώνα τον πολιτισμό. Εξειδικεύεται στην ανάπτυξη στρατηγικής μάρκετινγκ στο δίκτυο διανομής τουριστικού προϊόντος.

Ulf Skovli, Γενικός Διευθυντής στη Jotun Hellas Ltd και Jotun Cyprus Ltd

Ο κος. Ουλφ Σκόβλι ολοκλήρωσε τις σπουδές του στη Διοίκηση Επιχειρήσεων στο πανεπιστήμιο της Νορβηγίας το 2002 και στη συνέχεια ανέλαβε τα καθήκοντα του διευθυντή μάρκετινγκ στη Jotun. Από το ξεκίνημα της καριέρας του ο προσωπικός του στόχος ήταν να "δημιουργήσει την καλύτερη και πιο αποτελεσματικά οργανωμένη Jotun" και γρήγορα κατάφερε να επιτύχει εντυπωσιακούς ρυθμούς ανάπτυξης. Μερικά από τα επιτεύγματά του περιλαμβάνουν μια βραβευμένη διαφήμιση που δημιούργησε στο πρώτο χρόνο απασχόλησής του στην εταιρεία, τη διασφάλιση υψηλού επιπέδου project και πελατών, που περιλαμβάνουν μερικά από τα πιο εικονικά κτίρια του κόσμου, και την ανάπτυξη του δικτύου πωλήσεων της εταιρείας στα 7 Εμιράτα μέσα σε λίγα μόλις  χρόνια. Το 2010 ο κος Σκόβλι ανέλαβε το ρόλο του Διευθυντή Πωλήσεων για το ναυτιλιακό τμήμα της εταιρείας και καθιέρωσε περαιτέρω την Jotun στην περιοχή του Κόλπου. Σήμερα εργάζεται ως Γενικός Διευθυντής της Jotun Hellas και της Jotun Κύπρου, μεριμνώντας συνεχώς για την αειφόρο ανάπτυξη των δύο εταιρειών και παρέχοντας κερδοφόρες και προσαρμοσμένες λύσεις στους πελάτες του.